xjustme

Alla inlägg under september 2010

Av Toby Johansson - 15 september 2010 22:07

  


hej hej


varför ska allt vara så komplicerat? vissa dagar mår man hur bra som hellst och andra dagar så vill man bara hoppa framför en lastbil och dö.


i dag har det varitganska bra faktiskt, jag och johanna var ute och red en sväng på ona förut och hittade en fin fältritt barna och vi hade skit kul med att hoppa. sen så  gick vi och ducha o tittade på idol (L)

haha menb sen fick jag ju typ liiite damp och började gapskratta och ramla ihop i hallen, lite kul faktiskt, men aja, puss hajj <22

Av Toby Johansson - 14 september 2010 20:17

shuu


det finns värkligen ingen på jorden som förstår hur

jag mår, allt jag gör blir fel, alla klagar på mig, säger att jag är värdelös och trycketr ner mig.jag orkar fan inte leva med all skit länge till, det är jag mot världen, alla är på ett sätt, jag är på ett annat. jag har hittart mitt ställe på jorden där jag passar bäst in på, där jag fick respect för den jag är, jag älskar alla där och känner mig älskad tbx, men så ska allt gå skit för mig och så tar dom mig dit ifrån.

vad jag än gör så känner jag mig så hatad och ful, mitt liv har blitt en mardrömm...

Av Toby Johansson - 11 september 2010 00:22

  

hello


då ligger man i sängen i huset i grästorp o Moa ligger och snarkar bervid ^^

var i nossebro en sväng jag och Moa och träffade lite roligt fölk o så, men jag saknar ju nossebro som fuck ! det ä ju fan bäst och grästorp ä ju en fucking jävla bonn håla som dt bara bor fula wannabes i !


Då har "fanny" min nya häst gått igenom besiktingnen så hennes nuvarande ägare kör upp henne te oss nästa helg, ska bli kul och att få hem henne nu (y)


 puss hejj <33

Av Toby Johansson - 1 september 2010 20:52

  


varför ska allt vara så komplierat, fucking kärlek, jag blir bara kär i dom som jag omöjligt kan få och dom det är förbjudet att älska. kärlek är både den bästa och värsta känslan i hela fucking världen. jag älskar dig fast jag får inte, jävla fucking olyckliga kärlek

Presentation


Just Me ^^*'

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards