xjustme

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Underbar åh älskad av alla ;)

Av Toby Johansson - 8 januari 2011 22:19

tjo tjo :P


asså vissa måste bara fatta ^^ jah bryr mig inte, jah bryr mig värkligen inte så jah fattar inte att ni lägger tid pått ^^ haha (patetiskt/ó )


men aja :P i dah så tänkte jah åh fanny rida ut med Moa men dt gick jue som dt gick ^^ hehe jah tyckte vell att hon gick konstigt in från hagen. men jah trode inte att dt vah något meh sen såg jah, hon hade tappat en sko >'< jippie säger jah bara >< meh jah  var jue tvungen att ha en percing av moa så jah åkte dit ändå :P hehe gött att komma hemifrån ändå :) åh så fick jah rida Jazzet, hennes d- ponny :) hehe obekväm sadel annars gick dt la bra >'< heeh :P   



pöss hajj <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Toby Johansson - 24 mars 2011 15:11

vet inte alls vem ja är längre, känner mig helt tom. Mitt hjärta bara svider utan Fanny vid min sida. Du var så mycket mer än en häst, du var en person, min själsfrände, och nu är du borta, men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Varje gång ja...

Av Toby Johansson - 2 mars 2011 08:47

Sho bre ! :D   Jah vet inte vah det eh, meh så här jävla bra har jah inte mått på as länge, det är så jävla skönt vah ?!! :D Klart jah saknatr Fanny så otroligyt mycket fortf men hon har det ändå bättre nu när hon inte har ont så "/  Japp men i d...

Av Toby Johansson - 24 februari 2011 09:38


     Allt började med att jag hade varit ute och ridit för ca 2 månader sedan. När jag kom hem så såg vi att hon haltade lätt på vänster bak, vi trode att det inte var något mer med det utan vi lät henne vila i några dagar. Eften en vecka så såg ...

Av Toby Johansson - 12 februari 2011 20:10


     Hejjhejj :)   Dt vah ganska längesedan jah skrev, jah vet, men dt har lixom inte funnits någon tid... Aah meh iaf så har dt ju hänt en hel del den sista tiden, bla så har fanny skadat sig ! :( Jo vet var här i går och tittade på henne,...

Av Toby Johansson - 10 januari 2011 22:41


       * jag vill känna trygghet jag vill leva mitt liv, men det känns som att det bara är ett tidsfördriv. meningen är borta och jah gråter mer än ler, jag ska ta mitt liv när du inte längre ser *     Dt stämmer så jävla bra nue, inget e...

Presentation


Just Me ^^*'

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards